Bij Joorz heerst een informele werksfeer, waarbij we open en eerlijk zijn naar elkaar. Met een positief kritisch houding zoeken we samen met de klant naar de optimale oplossing en zijn we trots op de resultaten die we voor onze klanten behalen! Voor de verdere groei zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Support (32-40 uur per week)

Als support medewerker maak je deel uit van het implementatie en support team en ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten. In deze functie is het jouw verantwoordelijkheid om de vraag van de klant zo goed mogelijk te achterhalen en hen uiteindelijk de beste oplossing te bieden. Door middel van bijvoorbeeld telefoon en mail is het mogelijk om de gebruiker verder te helpen. Je stelt prioriteiten en past daarop je dienstverlening aan. Daarnaast houd je het klantenportaal up-to-date en denk je graag mee over verbeteringen. Het is in deze functie belangrijk goed te luisteren, juist te interpreteren en vervolgens te zoeken naar praktische oplossingen. Jouw rol is van groot belang voor de klanttevredenheid en je krijgt daarmee veel verantwoordelijkheid. Kortom, een veelzijdige functie, waarbij geen dag hetzelfde is. De werkzaamheden worden uitgevoerd op ons kantoor in Kampen.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Sterke affiniteit met IT
  • Ervaring met klantcontact
  • Sterk analytisch vermogen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • In staat jezelf snel in te werken in nieuwe software
  • Je beschikt over de volgende competenties: klantvriendelijk, zelfstandig, klantgericht en proactieve houding
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Je leeft je in in de klant en past je communicatie hierop aan
  • Je bent woonachtig binnen 1 uur reizen vanaf Kampen

Wij bieden

  • Een leuke afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • Je wordt opgenomen in een jonge organisatie met een prettige informele werksfeer
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Over Joorz/Konnect

Joorz realiseert software op basis van bewezen technologie die aansluit bij de bedrijfsbehoefte van de klant. De klant staat hierbij centraal. In onze relatie met de klant zijn wij open en eerlijk. Wij scheppen reële verwachting en stellen ons positief kritisch op om daarmee samen met de klant te komen tot de optimale oplossing die recht doet aan de behoeften van de klant.

Onder de vlag van dochteronderneming Konnect BV levert Joorz geprofessionaliseerde apps en ouderportalen voor in de Kinderopvang.

Meer informatie of solliciteren?
Kijk op onze websites www.joorz.nl en www.konnect.nl voor meer informatie over onze organisatie, of bel +31 (0) 38-260 00 19 en vraag naar dhr. Peter Baars. Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je motivatie en CV naar info@konnect.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.